פרופיל בלינקדאין שמגייסות ומנהלות משאבי אנוש לא יוכלו להתעלם ממנו

LVP JOBS
LVP JOBS

האם כל כך חשוב ליצור פרופיל בלינקדאין? התשובה היא מאוד ברורה – כן!

בין אם אתה אוהב את זה או לא, השימוש ברשתות החברתיות בכלל ובלינקדאין בפרט הופך עם השנים ליותר ויותר משמעותי, בשל הסיבה שלינקדאין הפכה לרשת העסקית המובילה בתחומה עם מיליוני חברים ברוב מדינות העולם, ומהווה מקור חיפוש על ידי אנשי מקצוע רבים בכל יום ויום.

הדבר הראשון שרוב האנשים עושים כאשר הם מצטרפים ללינקדאין הוא לבנות פרופיל, אך זה כל כך קל להתעלם מהחשיבות של פרופיל טוב. כאשר פותחים פרופיל בלינקדאין צריך להיות מודעים – זה לא המקום לכתוב מחדש את קורות החיים שלך, זה מקום למכור את עצמך, ולהשפיע. פרופיל בלינקדאין יעשה פלאות לנוכחות המקוונת שלך, יאפשר גישה ישירה אליך, ויגרום ליותר אנשים לגשת. חשוב לוודא שמה שהאנשים רואים, זה מה שאתה רוצה שהם יראו.

איך תוכל ליצור פרופיל בלינקדאין שיבליט אותך משאר הפרופילים בלינקדאין?

תמונה המשדרת תדמית מקצועית

בחירת תמונה נכונה בפרופיל לינקדאין היא הדבר החשוב ביותר בעת יצירת פרופיל מנצח, ותסייע להגדלת הפניות מלקוחות פוטנציאליים. חשוב למתג את עצמך כמומחה בתחום. תמיד היה מודע לכך שמנהלות משאבי אנוש מחפשות אדם מקצועי לגייס לחברה. לפני שהצופה יפתח את הפרופיל המלא שלך ואת קורות חיים, סביר להניח שהוא יראה את התמונה שלך.

פרופיל מלא ועדכני

יותר מדי אנשים נוטים לדלג על סעיף זה ולהתעלם מהעובדה שהדרך הטובה ביותר לבנות אמון בעולם הווירטואלי היא לספק מידע מקצועי על עצמך. ודא שאתה משתמש בתמונת פרופיל מקצועית, שים לב שהתפקיד הנוכחי ותפקידים קודמים שביצעת שביצעת מעודכנים, השתמש במילות מפתח נכונות כך שהאנשים הרלוונטיים ימצאו אותך ותוסיף את הכישורים הנכונים עבורך.

צור טייטל אטרקטיבי וברור לפרופיל שלך

אם אתה רוצה שאנשים ימצאו אותך בקלות – זה חשוב להזכיר את התואר שלך! מהו תחום העיסוק שלך בעבר ובהווה. חושב להיות ממוקד ומודע למה שאנשים מחפשים ואיך אתה רוצה להציג את עצמך.

הוסף מדיה

כדי ליצור פרופיל בלינקדאין המקדם את עצמו, אתה יכול להפוך את הפרופיל שלך יותר אטרקטיבי על ידי הוספת תמונות, מצגות, קטעי וידאו ומסמכים. שימוש מושכל בכלים אלה יאפשר לך לקדם את החברה שלך ולמתג את עצמך באופן ייחודי.

הרחב את הרשת של אנשי קשר שלך בהתמדה

אנשים רבים עושים טעות אסטרטגית, ומתחילים לבנות רשת של קשרים רק כאשר הם צריכים את זה – אבל זה בדרך כלל מאוחר מדי. זכור כי בניית רשת קשרים עסקית לוקח זמן ומודעות ברשת. תזכור לבנות את הרשת שלך ברציפות מדי יום! ככל שהרשת של אנשי הקשר תהיה גדולה יותר, תוכל למצוא יותר אנשים במעגל שלך הראשון והשני של חברים.

פרופיל בלינקדאין מאפשר לך לבנות את הרשת שלך במהירות ובקלות על ידי הוספת עמיתים ממקומות קודמים של עבודה וחברים לכיתה, להשקיע בהרחבת הרשת שלך ולהזמין את האנשים שאתה פוגש בכנסים או מועמדים שלראיין להצטרף. ניתן גם להזמין אנשים להתחבר אליך באמצעות דואר אלקטרוני.

הכר את יכולות החיפוש בלינקדאין

לאחר בניית פרופיל בלינקדאין והגדלת מעגל רשתות העסקיות והקולגות, התחל להשתמש במנוע החיפוש המתקדם של לינקדאין כדי לאתר את אנשי הקשר הרלוונטיים במדינה שלך או ברחבי העולם – וליצור עימם קשר.

הצטרף לקבוצות מקצועיות

בלינקדאין ישנן אלפי קבוצות מקצועיות בתחומים שונים. אתר את הקבוצות הרלוונטיות עבורך והצטרף אליהם, קח חלק בדיונים המתעוררים, והחל לפרסם את עצמך – ששמך ילך לפנייך.

עדכון שבועי הסטטוס שלך / יומי

אחת הדרכים המהירות ביותר לקידום מוצר חדש, לפרסם הודעה חדשה, או אם אתה מחפש עבודה היא על ידי עדכון הסטטוס שלך והוספת קישורים מתאימים. הסטאטוס יופיע בפרופיל שלך וכל החברים שלך יוכלו לעזור לך על ידי שיתוף. כאשר אתה מפרסם סטאטוס, מומלץ להוסיף תמונה, קישור ו / או וידאו כדי למשוך קהל גדול יותר. וזכור לעדכן במרווחי זמן קבועים.

לקבל ולתת המלצות

אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לבנות המותג באינטרנט שלך ו / או להפיץ את עצמך הוא על ידי נתינה וקבלת המלצות ממנהלים, עובדים, לקוחות ושותפים עסקיים. אל תהסס ליזום ולבקשה המלצות, וכמובן להמליץ במקביל.

לסיכום, יצירת פרופיל בלינקדאין חשובה מאין כמותה, בשל העובדה שהרשת החברתית הופכת להיות כלי יעיל ליותר ויותר אנשים – ממנהלים, לבעלי עסקים קטנים, מכירות ואנשי שיווק, מנהלי גיוס ומחפשי עבודה. ככל שהפרופיל בלינקדאין שלך יהיה יותר מקצועי, ותלמד לעבוד עם זה בצורה נכונה ולהשתמש בכל הפונקציות – הערך אשר תקבל מהרשת יהיה הרבה יותר גדול.

מחפשים עבודה בעולמות האונליין? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם משרות חמות בתעשייה:

    About לירון ורסנו פרץ Liron Versano Perez 137 Articles
    LVP JOBS חברת השמה מובילה בתחום ההייטק, Ad Tech והדיגיטל. במסגרת שירותינו: כתיבה ועריכה של קורות חיים בעברית ובאנגלית הכנה ממוקדת ומקצועית לראיונות עבודה ולמבדקי הערכה ליווי אישי גם בתהליך המשא ומתן, עד לחתימת החוזה השאיפה שלנו היא להתאים בין מועמדים איכותיים שרוצים להתקבל ולעבוד במקומות איכותיים. אנו נותנים ליווי צמוד ומקצועי, כנות ושקיפות לאורך כל הדרך. תכנון קריירה בעולמות ההייטק, Ad Tech והדיגיטל.

    Be the first to comment

    Leave a Reply

    כתובת האימייל שלך לא תפורסם


    *